måndag 25 januari 2010

Tränat.

Det var skönt att komma iväg och träna idag äntligen! Vi hade ju magsjukan för en vecka sedan och sen tog det ju ett par dagar att känna sig återställd igen, och nu i helgen hann jag inte med mer än familjegympan med Noelle och den var inte så ansträngande ;)
Testade step för första gången idag. Det var KUL! Men rörigt ;) Hänger nog med bättre nästa gång! Vanligt brädpass har jag ju varit mycket på, men detta är väl mer aerobicsinspirerat, med olika block som sätts ihop. Hjärnan får ju jobba lite med ;)
Jag har duchat o nu sover barnen, jag ska nog också lägga mig tidigt idag.. säger jag jämt iofs!
Denna vecka bjuder på babycafé i morgon och tandläkarbesök på onsdag. På onsdag e.m tänkte jag ta barnen till BVC för Noelles andra och Williams första svin-spruta.

Kikar på Familjen Annorlunda nu och konstaterar att det räcker gott med två barn .. phu!

1 kommentar:

Sandra ♥ sa...

Hehe vill ni inte ha fler barn? :)