måndag 18 januari 2010

Hoppas det är över nu + bilder

Nu hoppas jag att magsjukan är över för denna gång! Igår morse kände jag mig dålig och mådde illa. (NEJ, det är ingen bebis i magen, så "kul" ska vi inte ha!) Jag kräktes litegrann, sov, på toa igen, o.s.v... Började bli bättre vid 15-16-tiden och då tog Mattias över... hela kvällen, nu sover han och jag hoppas verkligen att det är bra nu! Jag har fortfarande ont i magen o vågar inte äta, än... Nu får vi vänta två dagar och se så det inte kommer tillbaka! Men jag kanske väntar ända till torsdag med dagis, vi får se! Nu sitter Noelle och jag och tittar lite på tv, ska strax ge William lite gröt!
Tuschpennor + 3-åring = inte bara på pappret det blir färg!!

Min fina tjej och hennes älskling Puh!

Full fart på William. Ibland står han i "armhävningsposition" med tårna i golvet..



Inga kommentarer: