tisdag 26 januari 2010

Babycafé, bebisankomst & sport-bh

Efter två veckors uppehåll var vi nu på babycafé igen. Mycket folk idag. Men som vanligt goda frallor o trevligt sällskap! Vi åkte hem strax efter 11, William blir helt slut. Det tar på krafterna att leka så ;) Somnade som en stock i bilen och flyttades över till sin säng hemma. Bilden talar för sig själv, här har han sovit nästan 2 timmar:
Sen säger jag GRATTIS till min vän Pernilla, idag fick hon och Jimmy en bebis. Det blev en tjej som heter Tove! Felix har blivit storebror. GRATTIS hela familjen!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
På tal om annat, så måste jag köpa ny sport-bh om jag överhuvudtaget ska kunna träna.. Brösten är ju av storlek större och de gamla jag har (som var dyra och av bra kvalitet, Stay-in-place) är liite för små... Kollat på nätet, lutar åt en ny Stay-in-place i större storlek eller en som heter Shock Absorber. Någon som känner till det? Eller någon som har annat tips??
400 spänn är ju skitkul.. inte.. Inte när det finns för 129:- på H&M, om man nu hade haft små söta B-kupor........

4 kommentarer:

Carol sa...

"de gamla jag har som var av bra kvalitet..." lät som mina gamla bröst.. haha.. Mina gamla bh:ar alltså...

Sandra sa...

Mysigt med babycafé.. snart kanske även jag kan vara med.. har visserligen aldrig varit på kristineberg, för det är väl dit ni går? men nån ska väl bli den första!!

anna sa...

Haha..
Ja tänk om man ändå kunde handlat en "vanlig" sport bh på H&M...

Ja tillhör definitivt din kategori, där man får handla större storlekar på välsorterade affärer..
O välsorterade affärer innebär ju oxå Faan så mkt mer pengar.. :/

Sandra ♥ sa...

Hihi :) har också samma problem att jag aldrig kan köpa fina söta bh på hm t.ex