måndag 11 januari 2010

Snart...

... ska jag sova. Helt meningslöst inlägg... :)
Var och tränade innan, det var gött! Skönt att jag har kommit igång nu iallafall.
I förmiddags var vi på öppnis. Det märktes på Noelle att det var längesedan hon var där. Hon hade så roligt hela tiden! Var där med bästisen Nellie.
I morgon blir det dagis för Noelle och babycafé för mig och William!
Trött är jag, ska snart sova som sagt. William vaknar ju en del på natten, typ runt 23, 03, 05-06.. I morse när jag hade legat inne hos Noelle 06.30-07 somnade hon om, William gnydde men fick nappen och så sov vi alla till 8.30. Det var välbehövligt efter alla nätter man vaknar 3-4 ggr!
I morgon blir det nog ingen träning, spinning bokad på onsdag! Egentligen gillar jag inte det, tittar bara på klockan o undrar när det är slut... men jag måste träna upp min kondition...
Natti!

2 kommentarer:

Anna sa...

Håller me, spinning e inge vidare kul.. :)
Ändå så brukar ja boka mig på skiten, o sen efteråt så förbannar ja mig själv i flera veckor o undrar varför ja bokar mig på såna pass :)

Sandra sa...

Jag har ju faktiskt tittat in på din blogg lite då och då, som du säger, kul med bloggar!

Hoppas att allt är bra med er och att du får sova gott inatt! Det är ju inte precis nåt man längtar efter, nattamning, nattliga blöjbyten mm.. men ändå så underbart!!

Kram