måndag 22 mars 2010

Bilder på er begäran ;)

Först lite om dagen, so far...
Mötte upp Martina, Nellie & Elin vid Statoilbron för att gå till Öppnis. Eller, när vi kom till fyrkorset här på Hedvigsborg mötte vi redan dom... hurtiga M hade varit ute i så god tid så hon tänkte väl att "den där backen kan vi gå upp för, det ser lätt ut... " haha =)
Väl framme så satte barnen igång att leka direkt, sen var det fika, och lek igen ... Härligt!
Hemma sen var det lunchdags och sen lägga trötta barn. William vägrade som vanligt, men efter ett antal varv in och lägga ner honom, ut, in o lägga ner, ut... så somnade han efter ca 20 min. Nu får han sova tills han vaknar men Noelle måste jag snart väcka.
I e.m ska jag göra köttbullar på Noelles begäran. "Jag vill ha köttbullar mamma" Det säger hon ofta, så idag ska jag ta tag i saken.


Kan preciiis stå under bordet i köket utan att slå i huvudet ;)

Såhär fint blir det när man gnider en ballong mot håret =)

Fleece o mössor! Härliga färger om jag får säga det själv!


Lektält i sin förpackning och en förväntansfull Noelle.
Mina egna kläder har jag inte fotat :p Lite onödigt, haha. Leggingsen ska jag nog lämna tillbaka, jag ser ut som en korv i dom, mer än jag redan är...





1 kommentar:

Martina sa...

haha visst var jag extra hurtig idag ;)
Jättefina jackor o mössor till barnen!
Kram