söndag 14 mars 2010

Dagen efter fest...

.. kanske man inte alltid mår så bra. Säger inget mer. Punkt.
Igår var det som sagt fest! Frida stod för förfesten då det blev hastigt ändrade planer. Åt Thai-mat och god efterrätt som Fia bakat! Sen blev det väl mest förtäring av det flytande...
Det var såå kul, vi skrattade o tjoade hela tiden! Kollade melodifestivalen. Tjejerna hejade nog mest på Darin. Jag gillade Darin, Salem, Andreas.. Nu vann ju Anna, jättekul för henne, bra låt som även jag gått och nynnat på idag, men jag tycker hon ser lite märklig ut.. Var hon 18? Eller 42? Näe, men lite lillgammal kanske man skulle kunna säga...
Åkte mot stan och Grand vid halv 12 ungefär. Lagom tid. Inte så mycket folk när vi kom, blev mer sen. Har man kul på förfesten åker man ju till krogen så sent som möjligt, tycker jag iaf ;) Roligast på fest!
Hanna & Frida



Jag, Frida, Maria


Frida & Maria



Kicki, Maria, Katja, Linda & Nettan





Maria & jag




På Grand. Jag & Maria



Lite toa-häng med Katja & Sofia
Idag när jag piggnat till, vid tolv-ettiden sådär, tog jag en dusch, fick Burger King-mat till "frukost" och efter det kände jag mig rätt okej igen :)
Åkte till Dalsjöfors och sen till Stefan & Malin och fikade. Sen till Maxi för att handla lite. Hundmat bl.a
Jag frågade Noelle vad hon ville ha att äta. "Köttbullar" sa hon, hon har pratat om köttbullar i flera dagar så idag fick hon det. Halvfabrikat dock, eftersom klockan var nästan 18.30 när vi kom hem från affären...
Just det, hon var så söt när hon ringde i morse (sov ju hos farmor o farfar...) så frågade hon "Hade du kul med Kicki på festen mamma?" (Kicki är ju Noelles dagisfröken) Gullunge!
Nu blir det soffhäng, tv och faktiskt GODIS. Det får jag en dag som denna.. haha!







1 kommentar:

Linda lus sa...

Du såg allt lite slirig ut på kortet från Grand ; )

Kan vi inte försöka sessnart? kraaam