fredag 26 mars 2010

Smygfoto!

Jag hörde hur Noelle sa "nu vi ska sjunga, William" och hon hade stängt dörren in till deras rum, så jag smög fram kameran och tog ett kort.. Här sitter hon och sjunger "bom bom.. låter stora trumman..." för William. Gulligt!
För övrigt så har vi mest varit hemma idag. Upp 6 med William. Noelle kom upp strax efter 7 (hon sköter sig...)
Tog upp all tvätt och började vika och stryka. Och sen vid 8 tänkte jag att vi åker till Maxi innan halva Borås kommer dit, så halv nio var vi där och nästintill ensamma i butiken. SKÖNT!
Fick mycket gjort där på förmiddagen. Mattias kom hem och åt lunch med oss. Nu återstår bara städningen. Men vovven ska till farmor o farfar i helgen så det är ju bäst att dammsuga efter att hon har lämnat hemmet...
Jo, jag verkar ha problem med kommentarerna här! Kan inte ni som läser prova att skriva något? Bara hej eller så, för när jag väljer att publicera dem sen så syns de ändå inte.. helt skumt =)
Har ändrat i inställningarna, så jag vet inte.. vi får se om det går bättre nu..
Let´s dance final ikväll! Hejar på Claudia jag!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Skriver en liten rad så att du kan se om det funkar.
Hoppas du får ordning på det!

Anonym sa...

hej hej! :) hejjar med på claudia! :)

Carol sa...

Ja, det fungerar ju ;)

MrsTroll sa...

Naw vad sött... Hihi.. Så de funkar att dom delar rum? Kanske bara är lekrum dom delar? Har börjat fundera lite smått på de där nämligen.. Blir då lite nyfiken hur andra har de.. :-P

Sandra ♥ sa...

Heej :) Jaa Anna & mikaela är det jag brukar umgås med :) Synd att vi inte lyckas tajma på öppnis! Jag praktiserar ju nu så hinner inte att åka dit varje vecka.. Men ska försöka åka dit en sväng i veckan så kanske vi ses :)