fredag 12 mars 2010

Fredag.

Men först var det ju torsdag igår... Efter dagis åkte vi till öppnis. Träffade Martina, Nellie, Linda, My & Ebba där. Och tusen andra typ.. PHU det var inte ens roligt igår, det var FÖR mycket folk.. Tror Marita räknade till ca 70 pers... Jobbigt.
Noelle ville måla, satte på henne ett förkläde och tog fram papper o färg.. då kom det en kille till "jag vill också måla" Jag bara "ehh, jaha, ja, kom o ...sätt dig här... då...." Och så kom en till, och en till... Men va fasen, var är din mamma? typ. "Du måste ha förkläde på dig om du ska måla, säg det till din mamma..." Haha. Tycker att jag har fullt upp med att kolla mina två barn, så, förskollärare är nog inget för mig ;)
Martina o Nellie hade lite kvalitetstid bara dom två, när Elin var hemma med pappan :)

Noelle och My på väg till bilen, håller handen... Vi fick ju parkera vid Kristinebergsskolan. Helt sjukt! Så mycket folk var det där... fanns ingen plats någonstans!!
Förra veckan, vid hemgång :)
Har inte haft kamera på länge, dessa två är tagna med mobilen.. Mattias har haft kameran på jobbet ett tag.

Idag så har vi haft grannen och hennes son här på fika. Nu sover Noelle & William. Skönt. Jag har lovat Noelle att vi ska göra pannkakor till lunch sen. Får nog bli snart, min mage är hungrig ;)

Inga kommentarer: