söndag 21 mars 2010

Helgen

Helgen är snart slut men det har varit en himla trevlig sådan.
I fredags gjorde vi inte så mycket.. kollade Let´s dance och Solsidan...
På lördagsmorgonen var jag med Noelle på familjejympan på Friskis. Sedan åkte jag till stan och fikade med Linda. Helt själva. Utan barn. Himla mysigt. Gick en sväng på stan efteråt. Jag fick byta strumpbyxorna på Feminette, som gick sönder förra helgen efter ca 3 timmars användande. Bra service! Men å andra sidan... 200 spänn...

På kvällen blev det matlagning, vi gjorde kycklingspett till mig och kött till Mattias, klyftpotatis o bearnaisesås ... MMmmmm gott!
Kollade på den sista filmen i Millenniumtrilogin, Luftslottet som sprängdes. Så bra! Hon är ju grym, Noomi Rapace!!

Idag tjatade jag till mig ett äventyr på Allum, i Partille. Lite roligare än Knalleland ja.
Blev nya mössor o fleece till barnen och skjorta och leggings till mig. Och ett leksakstält med tunnel till Noelle.. "Guud, vart ska vi ha det??!!" Men nu är det isärplockat igen, det kan inte stå framme jämt...

Dags att ta hand om nybadade barn! Bilder kanske kommer i morgon, om någon vill se??
Film ikväll då ÄNTLIGEN Frank Wagner är tillbaks!! ;)

4 kommentarer:

Sandra sa...

Jag vill se din shopping! Antar att det blev lite pop-shoppping! Allum är toppen!

Ang. Frank Wagner, tyvärr är han knappt med i den filmen som visas ikväll.. Synd, en riktigt läckerbit det där :-)

Sandy Dandy sa...

Vill se bilder =)

Linda sa...

jag gillar att se bilder = )
Tack för senast!!
Kram kram

Marika sa...

Självklart vill vi se!!! Har ju inga barn som man känner här i Linköping!