tisdag 30 mars 2010

Det funkar att klaga...

... eller?
När jag var ute med barnen på promenad i söndags tog jag lite bilder på snöhögen som fullkomligt sätter stopp för alla att kunna ta sig till lekplatsen. Mailade dessa tillsammans med ett brev till Gatukontoret där jag undrade HUR man har tänkt när man dumpar all snö mitt i en gångväg???
Här har det ju hunnit smälta väldigt mycket men det går ju ändå inte att ta sig förbi...
VIPS!! Idag såg det ut såhär!!!

Tog en promenad för att hämta Noelle på dagis idag, så skönt väder! Det är ju totalt en timmas promenad, så det känns bra. Hunden fick följa med, så har hon fått en långpromenad också.
När vi kom hem pyntades det med fjädrar. Fulaste påskriset någonsin... haha. Vågar inte hälla i vatten för jag tror att jag kan bli allergisk då.. Hmm?!!

FINT påskpynt made by Noelle & Paletten =)





Nu tänkte jag baka scones, och får se om Noelle vill ha det, hon ville ju inte ha maten innan, men, det var ju inte gott, så det gick inte att lura henne! Hoppas hon äter några brödbitar istället!




Inga kommentarer: