torsdag 18 mars 2010

Snor, smuts och träning!

Vilket tråkigt väder vi har!! Men, snön regnar ju bort och det är positivt. Mindre kul med allt det smutsiga ute, och speciellt när man som vi har en ljus hund... suck. William är snorig, så vi fick ställa in en träff med en kompis idag, hon skrev ett sms att "vi får nog ses efter påsk..."
Jag tänkte "EFTER PÅSK???" Det är ju hur långt kvar som helst, men så tittade jag i kalendern, och, det är ju påsk om 2 veckor... Alltså, denna snön och den långa vintern har ju gjort mig helt lost.. känns som januari fortfarande...
Igår tränade jag för första gången sen... ja, slutet på januari - början feb nån gång.. Var ju galet förkyld där i 3 ½ vecka och sen spökade ju magsjukan.. och så tog det ett tag att komma igång, M har jobbat sent o.s.v... Men igår så! Roligt var det, känns bra idag! Hoppas jag kan fortsätta nu ett tag, att komma iväg minst 2 ggr i veckan är ju min plan.
Idag är vi som sagt bara hemma, Noelle på dagis, nu sover William och jag har just torkat golven... Skönt om det kan hålla sig rent i morgon med, jag vill ju ha rent hus och fredagsmys men det brukar alltid bli så att jag får dra fram dammsugaren fre e.m iallafall... Hehe.

Storasyster och lillebror. Haha, William ser lite drogad ut, men så är inte fallet, det är väl tur!!

Inga kommentarer: