söndag 28 mars 2010

Helgen

Lördag: Uppstigning tidigt efter en natt med lite sömn.. William vaknade 24, 02, 05. Noelle vaknade 03.30. Då fick hon komma in till mig.. allt för att inte väcka William just då!!
Seg morgon, jag var såååå trött! Försökte vila lite i smyg när barnen lekte och tv:n var på, barnkanalen!
Sen efter många koppar kaffe orkade jag leka lite ;) Här leker vi med deg. "Degar" :)
Sen fick även jag lite middagsvila när jag lyckades få båda barnen att sova middag samtidigt! Jag är bäst! (Ibland iallafall.. haha) Skulle på kalas hos min syster vid 16 så det var skönt att vila lite.
Här är Noelle & William i knät på ena kusinen, Nanna.

Det var roligt, jag sa till min storasyster "Den sjalen du har på dig var fin!!"
"Ja, den har jag fått av dig i julklapp!" Haha!

Söndag:
Idag drog jag och William till Knalleland på f.m
Bytte mina leggings (som jag såg ut som en korv i...) till ett par jeans.. hoppas dom inte töjer sig alltför mycket! (min vanliga otur...)
Köpte en body till William, och en vårjacka till mig!

På sena eftermiddagen/kvällen idag gick jag och barnen till lekplatsen, eller, man kan ju inte komma upp med vagn för att dom har tippat all snö mitt i gången.. men, jag kämpade mig förbi.. (Och när vi kom hem mailade jag gatukontoret om det, och bifogade mina fina bilder på snöhögar mitt i gångbanorna.. haha)









1 kommentar:

Caroline sa...

Usch, det är så jobbigt att vara själv efter såna kassa nätter!
Bra att du fick sova lite på eftermiddagen iallafall.