fredag 12 mars 2010

Fint!!

Jag blev ju helt barnfri här på eftermiddagen, så då åkte jag till stan och kikade lite.. Sen bestämde jag mig för att gå upp och sola.. det händer ju inte alltför ofta.. Har solat på Sunhouse i alla år så jag köpte kort där nu. (Mindre bra att jag inte betalade för kortet, hon hade ny kassa så hon skulle ringa ett samtal så länge så skulle vi fixa det när jag kom ut.. och jag glömde!! Kom på det nu för en stund sen och skämdes som fasen! Ska ringa i morgon när dom öppnar.. vill absolut inte smita liksom!!!)
Det jag egentligen skulle skriva var att de hade så fint där på Sunhouse, Claes, ägaren gick hastigt bort, alldeles för tidigt i livet, för ca två-tre veckor sedan, och där på bordet stod ett foto på honom, ett tänt ljus och en bok där kunder och vänner kan skriva sina hälsningar!
Mycket fint faktiskt!! Jag får tänka ut något kort att skriva till nästa gång, jag kände inte honom personligen men han var ett så välkänt ansikte, han har även synts till som kund på Statoil... Oerhört råkigt och tankarna går till hans anhöriga!!

1 kommentar:

Anna sa...

Nämen va säger du?
Är han död?

Va hemskt.. Vet du hur de gick till?
Faan, ja har ju solat där ända sen ja 15 år typ...