måndag 1 mars 2010

Då kom det igen...

... efter att jag själv varit förkyld i 3 ½ vecka och ungarna varit snoriga till o från, så spydde Noelle i morse... Vi som hade packat o gjort oss iordning för att åka till öppna förskolan vid 9. Kvart i händer detta.. så jag är ju hemskt glad att det hände hemma och inte på öppnis!!
Sen vilade hon 11- 12.40 och efter det lagar jag pannkakor, första tuggan kom upp, men sen åt hon resten och har fått behålla det!! Bara att hoppas nu så att man kan räkna till 48... Blir väl inget dagis på hela veckan då...
JAG VILL BARA HA VÅR OCH VÄRME nu så de där jäkla vintersjukdomarna kan hålla sig borta ett tag!! ... men om man tittar ut så känns ju våren sjukt avlägsen...

Fick brev från dagis idag och William har fått en plats från augusti.. HURRA!!!!!

Lite bilder; En pigg William mitt i natten... kanske mellan fre-lö.. minns inte.

Igår flyttade vi in Williams säng i Noelles rum, och inatt sov han till 2, napp, vaknade igen 4 men då tog jag honom in till oss för att slippa väcka Noelle.. skönt sen när dom någon gång får varsitt rum ;) Williams hörna;

Noelles hörna;

Igår var vi på pappas jobb.. man kan cykla därinne ... det går jättebra för Noelle!! (suddiga mobil-bilder)


Man kan "mejsla" på dammsugaren :)







2 kommentarer:

Sandy Dandy sa...

Mysigt i deras rum!!!!!! :-))))

Hoppas N inte spyr mera nu!!!

Martina sa...

Hej gumman! Vad fint de fått i sitt rum :)
Illa med magsjukan, hoppas det inte blir mer!!
Hoppas vi kan träffas snart, var ju längesedan nu. Kram