torsdag 25 mars 2010

Garderobsröj m.m!!

Torsdag idag.. oftast tvättstugan bokad på torsdagar, så även idag. Fick för mig att börja röja i garderoben, jag gör ju det lite då och då, men ändå så slänger jag inte allt som jag inte gillar, som får ligga kvar till nästa röj.. eller nästa... det kan vara saker som...
* ... Jag kanske nån gång i framtiden kanske eventuellt får på mig igen... eller?
* ... betyder väldigt mycket, kanske något speciellt jag haft på mig vid ett speciellt tillfälle...
*... jag bara inte har hjärta att slänga... för att det är fint, dyrt eller något annat ;) HAHA
Iallafall så åkte massor ut denna gången, två stora fulla papperskassar blev det!
Vissa plagg som hittats längst in i garderoben, helt skrynkliga, tvättar jag upp idag o sen får jag avgöra: spara eller slänga?

Nu slappar jag några minuter här i soffan, snart dags att ta tag i köket och all disk. William sover så gott. Efter dagis ska vi till öppnis, Noelle sa det i morse "Vad jag ska göra efter dagis idag mamma? ÖPPNIS!!!" Så, det är bara att åka dit så hon blir glad ;) Sen hem och göra våfflor kanske *mums*

I morse, helt inne i barn-tv.. okontaktbar ;)
RORRI!!! Favvoprogrammet, 8.15 på Barnkanalen!

Lite uppmärksamhet fick jag...


Gamla kläder, någon?? :D



Lite lättare att hitta nu... ;) Inte mycket kvar dock, haha.
Lite i tvätten också iofs...





Inga kommentarer: