onsdag 3 mars 2010

Nya glasögon, shopping och kändis...

Åkte till stan idag för att hämta ut Noelles nya glasögon! Det blev ju likadan båge, fast i en annan färg, blå-lila kallar vi dem.. Skiftar lite i olika ljus. Hon var jättesnäll när det skulle provas och mätas. Vi fick gå på stan en stund medans dom satte på de där "byglarna" som sitter bakom örat. Då gick vi först och bytte ett par jeans jag köpt till Noelle på KappAhl, storlek 104 på prislappen men i byxan stod det 110, inte konstigt att jag tyckte de var lite VÄL långa ;)
Gick till H&M, jag köpte mig en skjort-tunika och leggings. Där såg vi en kändis ;) Självaste Jill Johnson! Med ny bebis i vagnen, osminkad och snygg. Hur man nu kan vara snygg osminkad, men hon var det iallafall! :) Se, kändisar shoppar på H&M minsann!
På vägen tillbaka till Synsam gick vi in snabbt på Ur&Penn.. superrea på allt, så jag köpte mig en klocka, jag har inte använt klocka sen Noelle föddes. Konstigt, innan kunde jag vända och åka hem igen om jag glömt ta på mig klockan!
Fyndet ;)


Försöka få bild på de nya glasögonen är inte så lätt...


Nu ska vi snart äta, gjort kycklinggryta med curry som står på spisen i väntan på att ätas. Mattias gillar ju inte kyckling, och absolut inte curry.. han får väl äta smörgås då ;)
See you!



3 kommentarer:

Anonym sa...

vad fin hon blev :)
å vad har stackars mattias gjort för att bli utan mat? hihi!

anna sa...

han verkar vara kräsen.. =)
Kyckling som e så gott...

Sandy Dandy sa...

Fin NOelle i fina brillor :-) snygg klocka med!! Sj har jag aldrig använt det hehe!!

Är inte bra i nacken än....... vet i fan vad det är om jag måste gå te en naprapart... gör asont på höger sida.......:-((((

Sven äter oftast nåt annat hehe.... bullar typ =P nä men lite olika.. vi kankse äter nåt lite senare... jo jag kallar det storkok ;-) då får jag mat sen kanske till dagen efter eller om jag fryser in resten :-) inte roligt göra storkok på 10 portioner på samma mat, måste ju ha lite variation :-D